December 7, 2010

bagi aku cite nie best..

Salam... Aku sekarang dah takde koje lain selain membela blog aku neh hah!.. Ok, kali nie aku nk share satu story ngn korang.
Korang penah dengar cite DESPICABLE ME ?? mesti korang dah nengok kan cite nie?? hah?? tak nengok lagiik?? ~ngeeeegeee~

Bagi aku cite nie best tambah pulak dengan kartun dalam cite nie yang cute cute..Aku dah la suka dengan cute cute neh!

Cute kan??
Cite nie pon best.. Bagi sesape yang tak nengok lagi buleh la nengok..hehehe

Cite nie mengisahkan seorang lelaki yang jahat walhal die sebenarnya baik.. Die memnggunakan 3orang anak yatim piatu nie untuk curik satu alat yang buleh mengecilkan benda coz die nak curik bulan.. Dari sinilah bermulanye story nye.. Nak tahu kene la nengok..

Ini lah die lelaki yang nak curik bulan bersama orang suruhannye yang cute cute belake

Antara babak lam cite nie..

~Sekiannnn~

p/s: aku pon tak tahu ape motif aku tulis cite neh.. Maybe coz aku dah takde bende yang nak ditulis dan dikongsi..ahaks!!
 


No comments:

Post a Comment