December 14, 2010

Terbaikk

Assalamualaikum dan Selamat pagi..
Pagi pagi aku dah mengatal..hehehe..So pagi nie aku nak story la pasal kegatalan dan kegedikan aku neh. Aku nengok ramai dah kawan kawan aku yang dah kawen (aduh hai).. Dari sini terbit sudah mentari kegatalan aku. Iyelah, nengok member kawen, aku pon terase nak kawen gak lah!..Hehehe (Gedik) Tapi bila dah kawen tanggungjawab double trouble la wehh ( dah ready ke Cik nik oii)
Terasa ketakutan la plak..
Cantek tak??

Bagi aku pelamin neh cantek wehh.. ( kepade En syukran, i nak yang macam nie) simple tapi cantek..Aku shuke aku shuke ( wahh!!kegedikan aku datang balik)
Eh eh jap.. Nie ada lagi satu.
Yang nie pon cantek gak..
  Tapi aku lagi tertarik yang wane pink tue..Huh!!
Ok la, tamat sudah zaman kegedikkan dan kegatalan aku neh.. Malu lah nak story lebeh lebeh. Ahaks!!

~Sekian cerita donggeng dari gua~

No comments:

Post a Comment