December 11, 2010

Lu Pk La Sendiri!

Salam...Mesti kolang ade terpikiq apo lagi yang minah poyo neh nk tuleh kan. Waaa.... Takde ape yang menarik lagi tertarik untuk dikongsi dan di share.
Ok, Hari ni aku nak share ape yang aku rase.
Bak kate pepatah moden ' Sharing is caring' (betoi kaa??)

Semalam koje aku tidorr je coz aku sakit gg.(Sakit gler wehhhh )Tak tahan aku. Dari morning sampai potang,aku tidorr. Aku bangun kejap kejap makan roti and ubat. Pastu aku tidorr lagi, Pala neh berdenyut denyut sangat.
Aku bangun kul 7.30 mandi and solat, Pastue aku nengok phone aku (Bukan phone aku sebenarnye ) ade mizcall and mesej. Nak reply pon takde kredit ( tak mampu nak tambah nilai...)
ok, aku tunggu la kot kot die call balik, pastue aku makan pisang and telan ubat,, Iyelah dah telan ubat, kompem kompem mata aku neh berat. So aku tertidorr...Tapi sebelum aku tidorr aku sempat online FB btau yang aku saket gg (Bukan nak minta belas kasehan, saje nak tuleh) and text dekat sorang insan nie pakai phone orang lain..dah phone aku kredit tarak!!
 
Pastu aku tidorr arrr... Mase aku dah tidorr la ade orang nak call call and mesej mesej aku neh. Dah aku tidorr macam mane aku nak angkat phone  kan kan kan, so kazen aku lah yang jawab phone tue.  Malas nak tuleh dialog dorang ape coz aku pon tarak tahu kazen aku cakap macam mane.. Ok tutup pasal kazen aku yang tolong jawabkan phone aku neh..
Yang buat aku pedeh,lagi sakit hati lagi kecik hati seolah olah insan nie ambik pisau cucuk cucuk kat tulang aku..( giler terase wehh!!) Mane tak terase dah insan rapat ngn aku, pastue buleh text aku macam tue. Die dah la takde kat sebelah aku, tak tahu ape yang aku 'lalui' pastue hantar mesej macam tue

Aku nak tanye korang la.. Dalam satu satu perhubungan ape yang penting??
Lepas aku baca mesej tue dan memikir kan hal nie aku rase macam macam macam macam macam nak nak nak nak nak nak nak... Ish! malas la aku nak sebut, cakap dan terangkan.. Lu pikir La Sendiri!!



1 comment: