December 7, 2010

Hellohellohellohello!

Aku teringin nak beli phone baru..Dah lame aku nak beli phone nie, sejak aku kat Universiti lagi aku nak beli phone nie tapi sampai dah habeh belajar aku still tak beli lagi phone nie..huhuhu.. Bajet takde maaa.
Sape yang baik hati nak hadiahkan aku phone nie?? ahaks!!


Inilah model phone yang aku nak..Cute kan. Maybe korang akan cakap aku nie hentah pape tapi aku minat sangat phone nie. Nie bukan lahh phone yang latest, dah lame phone nie ade di pasaran.
Aku minat phone nie pong sebab phone nie mirip dengan phone aku yang kene curik!! waaaaa..

Aku sayang phone tue!!( Nada sedey)
Nie la phone aku yang kene curik tue..


Cutekan!! Kenangan yang tak boleh aku lupakan. Phone nie dicuri ketika aku sedang tidorr dan yang tak boleh blahnya phone nie kat bawah bantal aku semasa ia dicuri..( Giler tidorr mati aku nie) 
Tapi aku di kira beruntung coz pencuri tue ambik phone jer( Tapi aku still sedihh) compare budak umah aku yang lain kene curi laptop( lagi pedihh)

No comments:

Post a Comment